Klantenservice

Betalen

Betalen met Bancontact, kredietkaart of iDEAL.

De betalingen die worden verricht op Sisera.be , zijn beveiligd door het betaalsysteem van Shopify. Alle informatie die wordt uitgewisseld voor de uitvoering van de betaling wordt gecodeerd via het SSL-protocol. Deze gegevens kunnen niet worden opgespoord, onderschept of gebruikt door derden. Ze worden ook niet bewaard in onze computersystemen.

Je kunt op diverse manieren bij ons betalen:

Bancontact of iDEAL

Met Bancontact of iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde eigen internetbankieren op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

Creditcard (MasterCard en Visa)

Je kan op een veilige manier betalen met je creditcard. Bij iedere betaling wordt tevens gecontroleerd op mogelijke fraude.

Bezorging

Op werkdagen voor 15.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden!

Alle pakketten van Sisera worden verzonden met Bpost. Ook bieden we de optie om je pakket op te halen in onze Boss Store (Adres: Graaf van Egmontstraat 9 A, 2800 Mechelen)

Zodra het pakket verzonden is ontvang je per email een Track & Trace code.

Je kan kiezen voor een verzending aan huis (€5,95 voor België) of een levering naar een postkantoor of afhaalpunt (€4,95 voor België).

Voor leveringen naar Nederland vragen wij een vast bedrag van €15.

Voor alle bestellingen boven €125 kan je genieten van gratis verzending.

Ophalen in winkel

Het is mogelijk om je bestelling op te halen in onze winkel in Mechelen. Bestellingen die op werkdagen vóór 15.00 uur geplaatst zijn liggen dezelfde dag nog klaar in de winkel. Neem bij het afhalen van je bestelling je ontvangstbevestiging en of factuur mee naar de winkel. Indien de bestelde items niet naar wens zijn kunnen ze tevens geruild of geretourneerd worden in de winkel.

Vragen over de bezorging van een bestelling?

Stuur een e-mail naar webshop@sisera.be en we nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

Retourneren

Alle artikelen kunnen binnen 14 dagen aan ons worden geretourneerd. Dit is mogelijk indien de artikelen schoon en ongedragen zijn, in originele staat en voorzien zijn van de originele labels.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Je kan je bestelling retourneren/ruilen in onze winkel te Mechelen of versturen per post. Indien je per post wilt retourneren, meld dan eerst je retour aan via telefoon of e-mail.

Vervolgens sturen wij je een retourlabel toe die je kan printen en op je doos kan plakken. Geef je pakket af bij het dichtstbijzijnde postkantoor of postpunt en bewaar je verzendbewijs tot de retourzending door ons is verwerkt.

Klachten

Heeft u klachten?

Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen. Moest er toch iets zijn waarover u niet helemaal tevreden bent, neem dan gerust contact met ons op. We zullen ons uiterste best doen om tot een oplossing te komen.

U kan ons bereiken op +32 15 640 363 of via webshop@sisera.be. Mocht u in de buurt zijn, loop dan gerust even binnen in onze winkel te Mechelen.

Antwoord niet gevonden? Contacteer ons

×